Psina

Život s welššpringrem je jedna velká psina.


úterý 6. března 2012

Welššpringršpanělé z Ivančic na CRUFTS 2012 – díl 1.

Všechny přípravy se pomalu chýlí ke konci. Co jsme nestihli do dnešního večera už jenom obtížně doženeme. Dnes večer totiž začíná závěrečné dějství našeho velkého dobrodružství, kterému jsme dali jméno "CRUFTS 2012". Už za několik okamžiků vyrážíme na dlouhou cestu jejíž konečnou zastávkou bude město Birmingham ve staré dobré Anglii. V té Anglii kde je všechno tak tradiční a tak konzervativní a tak jiné než u nás na kontinentu. Napadá mě, zda to není příliš troufalé, ano možná až drzé aby se dva welššpringršpanělé z jihomoravského městečka Ivančice vydali na výstavu psů, jejíž tradice sahá až do roku 1891 a jejíž jméno každý znalý kynolog vyslovuje s posvátnou úctou!

Náhled webu CRUFTS 2012 - 2 days to go

 Dnes začíná to pravé dobrodružství a nikdo z nás nedokáže říci jak skončí. Jak a kdy to ale vlastně začalo? Začalo to loni když v únoru získal Harry Potter Ivančice v Brně nominaci na letošní CRUFTS? Nebo to začalo 21. dubna 2010 když se Harry a jeho sestra Hermiona Granger Ivančice, která nominaci na CRUFTS získala loni v květnu v Bratislavě, narodili v naší ložnici přímo vedle naší postele? Nebo to začalo 3. listopadu 2007 když si moje žena Petra vybrala v chovatelské stanici Jifex u pana Fencla fenku Heda Jifex, které jsme začali říkat "Arwen", matku Harryho a Hermiony? Nebo to začalo v létě roku 1997 když přijela slečna Petra Šturmová se svým welššpringršpanělem Endym na dovolenou do Ivančic? Nebo je začátek tohoto dobrodružství na tom úplném začátku když jsem si 14. února 1990 přivezl svoji první welššpringří slečnu od pana Růžičky z Moravské Třebové? Nevím kdy to začalo, ale jisté je, že kdyby se nestaly všechny tyto věci, které jsem vyjmenoval a velká spousta dalších tak bychom dnes s Petrou nemohli zažívat to co zažíváme.

Harry Potter Ivančice se svojí paničkou po získání nominace na CRUFTS 2012

Hermiona Granger Ivančice na loňské květnové bratislavské výstavě

Je úterý 6. března 2012 a já mám před sebou na stole stranu v kalendáři, kterou moje žena popsala tím pro ni tak typickým způsobem. Udělala to hned když jsem kalendář přinesl loni v listopadu domů a mě to tehdy připadalo tak strašně vzdálené a neskutečné. Dnes už mi to nepřipadá tak vzdálené, ale pořád stejně neskutečné. Za pár let na to všechno budeme jenom vzpomínat a abychom si mohli ty vzpomínky trochu oživit tak jsem se rozhodl, že o naší výpravě na výstavu CRUFTS 2012 do anglického Birminghamu budu psát články na tento Welššpringří blog. Nevím kolik jich a jak budou dlouhé, ale budu se snažit abych u toho vydržel.
 
Určitě bych nás měl trochu představit aby všichni věděli kdo se bude v tomto mém povídání vyskytovat. Těmi úplně nejdůležitějšími jsou dva welššpringršpanělé, pes a fena, bratr a sestra, Harry Potter Ivančice a Hermiona Granger Ivančice jejichž rodiči jsou Heda Jifex "Arwen" a Twigle Noor. Kolem Harryho a Hermiony se to teď všechno točí, oni jsou středem celého dění, my ostatní jim jenom děláme doprovod. No a složení doprovodu je následující: Harryho páníčci jsou Petra a Michal a k Hermioně patří moje žena Petra a k ní ještě moje maličkost. Teď máme před sebou zhruba dvacet hodin dlouhou cestu jejíž součástí je také plavba přes Kanál a na jejím konci nás čekají hotelové pokoje, které jsme si objednali již s dostatečným předstihem.
Hermiona má sbaleno a je připravena k odjezdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat